Pagina's

vrijdag 26 april 2013

De herfst in mijn hoofd


Het bloggen wil even niet meer lukken.
ik denk dat ik last heb van de overgang. zo sta ik ,smorgens op met wilde plannen om van alles te gaan doen, maar er komt niets uit mijn handen. en dit gaat al maanden zo. Gevolg allemaal achterstallig onderhoud en de to do list wordt steeds langer.
Heb sinds kort mijn eigen kleine oude autootje, waar ik superblij mee ben maar nu ben ik almaar licht in mijn hoofd en kan mij moeilijk concentreren dus eigenlijk een gevaar op de weg.

vroeger dacht ik de overgang, dat is toch alleen maar opvliegers?
Helaas weet ik nu beter, de overgang zet je hele leven op zijn kop.
zou deze engel ook haar leven overdenken?
 
Toevallig zag ik op iemands blog dat ook zij kampt met de overgang, en als ik dat lees kan ik er weer een tijdje tegen. IK BEN NIET ALLEEN.
 
lieve groetjes voor iedereen
 
Saskia
 

11 opmerkingen:

Alie zei

Gewoon doorgaan met bloggen, al is het alleen maar om je zorgen eens te kunnen delen met anderen en je hart eens lekker te luchten. Komt allemaal weer goed!

Joke zei

Je bent zeker niet alleen ik ken dat probleem

Groetjes Joke

It's me zei

Pffff ja meis.....moeilijk hoor de overgang.....we komen allemaal aan de beurt...heel veel sterkte met alles....liefs van mij...xxx....

Marian zei

Ja, het is idd. veel meer dan de welbekende opvliegers...
geestelijk, lichamelijk...heel herkenbaar, dat van alles willen doen maar dan niks doen, gewoon over je heen laten komen.
Het is ook 'de winter kou ' van afgelopen half jaar...en natuurlijk ben je niet alleen!!!

IS Interieur Styling zei

Hoi Hoi Saskia, tja die overgang he. Ik vind alles aan het vrouw zijn geweldig, ze hadden alleen die overgangsopvliegers
er niet ook bij moeten doen. Het is zo af en toe, na 25 keer op een dag en nacht wel genoeg geweest. Dus ik weet heel goed wat je bedoelt. Maar ik vind je blog er erg goed uit zien. Je schrijft gezellig, en hebt mooie foto's.
Je schildert goed hoor, prachtige kleuren op je meubels.Ik ga je volgen, fijne week en koningsdag.
Lieve groet Ingrid

Home and Lifestyle zei

Tot heden toe heb ik er geen last van, maar wat je beschrijft klinkt niet bepaald leuk...je bent helemaal uit je doen. Ik hoop dat deze periode snel voorbij gaat, zodat je weer actiever wordt en beter in je vel zit.

Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

What's in a day zei

Dat is heel vervelend zeg vooral als je lijf en je hoofd niet willen wat jij wilt
Doe rustig aan en laat je niet opjagen!!!!

Lieve groetjes en een fijn weekend,
Eefie

Op mijn blogadres eefiesday ben ik niet meer te vinden, je krijgt dus geen updates
meer binnen van mijn posten.
Als je onderstaande link in je leeslijst toevoegt krijg je mijn posten weer te zien.
http://whats-inaday.blogspot.nl
sorry voor de overlast.

Marjon zei

Ja....voor mij allemaal heel herkenbaar.....ik zit er ook middenin...ik kan het haten ook al hoort het bij ons vrouwen....soms kom ik er door in een dipje en dan gaat het weer een tijdje goed....ja wie begrijpt ons.....we moeten er toch doorheen.......liefs Marjon

De Witte Lanteern zei

Ik lees je post en herken alles! Ook ik heb de wildste plannen (morgen doe ik dit en dat en dan...). Maar 's morgens is het kaarsje al uit voordat het echt gebrand heeft! Sommige dingen lukken nog wel, maar niet meer met die drive van vroeger...De vaart is eruit...Ik realiseerde me alleen niet dat dit ook met de overgang te maken kan hebben (ik weet niet of die bij mij al aan de gang is, maar allee, ik heb de leeftijd...). Ook merk ik dat ik het contact met andere op een laag pitje zet, het is me allemaal te vermoeiend. Ik heb nu vooral behoefte aan rust, waardoor ik me dan weer als een muts voel...
Maar het schijnt dus over te gaan, lees ik van andere blogsters. Dat sterkt. En we zijn niet alleen, dat helpt ook (elkaar). Daarom vind ik nu ook steun door het bloggen. We kunnen elkaar wat helpen, alleen al door er voor die persoon die dan even in een dip zit, te zijn...
Sterkte en liefs, Peetje

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

ook dit is herkenbaar voor mij♥ al is het dan wel een hele tijd(vroeger) terug.. elke nacht mijn bed verschonen was niet meer leuk poehhh..;))
Geloof me lieverd♥ ook dit gaat over een hele troost♥ ..;)
Sterkte en Lieve♥ zomer☼ groetjes♫ Gaby..♥

inge van der sanden zei

Ik zit je stukje te lezen, en ik denk....dit ben ik, hier heb ik ook last van, ik ben blij te lezen dat er meer blogsters last van hebben, ik dacht, ik heb iets onder de leden.
bij mijn worden de klachten nu erger, daar baal ik van.
Ik kwam je naam al op verschillende blogs tegen, en zo kom ik op je blog terecht, ik ga je volgen hoor!

Fijne Avond,
Inge,
www.mychoice-inge.blogspot.nl