Pagina's

zondag 10 februari 2013

Oma jarig

vandaag hebben we een klein beetje feest. Mijn oma is 92 jaar. Ze zit sinds een jaar of 4 in een rolstoel in een verzorgingstehuis. Die rolstoel vindt ze vreselijk, dat is voor oude mensen zegt ze dan.
4 jaar geleden is ze gevallen, heup gebroken en nooit meer uit de stoel gekomen.
Ze woont in een prachtig huis, echt prachtig, maar oma wil naar huis, haar eigen huisje, en oma wil werken, gewoon omdat ze dat gewend is. Als ik bij haar kom zegt ze dat het een feestdag is. Als ik naar huis ga, huil ik.
Mijn oma, die mij erdoor gesleept heeft tijdens mijn borstkankerperiode. iedere dag kreeg ik peptalk van mijn oma.
oma i love you.

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je oma, Saskia! Wat ziet ze er nog goed uit, als je had gezegd dat ze 78 jaar was geworden, had ik je ook geloofd! En wat fijn dat ze zoveel voor je betekent en dat je in een hele moeilijke tijd zoveel aan haar hebt gehad. Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten!

Lieve groet, Ingrid

het Moonhuis Monica zei

Gefeliciteerd, toevallig is mijn opa afgelopen donderdag 92 geworden. Wat een leeftijd he?
Ze ziet er echt goed uit hoor, mijn opa ook nog gelukkig en helemaal gezond, ik hoop dat ze nog lang bij ons blijven!!

Liefs, Monica

Mayflower zei

Van harte gefeliciteerd met je oma's verjaardag. Als ik haar zo op de foto zie zou ik haar die leeftijd niet geven.
Wat jammer dat je oma niet meer kan doen wat ze zo graag zou willen en wat fijn dat je zo'n enorme steun van haar heb gehad in die voor jou zware periode Saskia.
Liefs, Mea

Eefies day zei

Van harte met de verjaardag van je oma, geweldig dat je dit mag vieren samen.
En net zoals Mea, ik dacht niet dat ze al zo oud was, ze ziet er zo lief en vrolijk uit!
Fijn dat je zoveel steun gehad hebt van haar!!!

Lieve groetjes,
Eefie

Marjonel M zei

Gefeliciteerd met je Oma, fijn dat je dit nog samen mag vieren, en wat goed dat je zoveel steun hebt gehad van haar in een moeilijke periode.

Liefs, Marjonel

Blomkje en Wenje zei

De liefde voor je oma straalt van de post! Nog van harte!

Fijne avond

Groetjes, Pietrik

Woon Droom zei

Zo mooi, ik krijg er tranen van in de ogen, ik mis mijn grootmoeder nog elke dag en als ik lees welke band je met haar hebt weet ik wat je voelt!
Is altijd een beetje droevig als je weet dat ze nog zoveel zelf wil doen en in haar eigen huisje wil wonen... eigenlijk zouden grootmoeders nooit oud mogen worden :)

Saskia zei

Dank je voor je lieve woorden

liefs Saskia