Pagina's

vrijdag 2 november 2012

even druk, maar het komt goed

Het is november en nog steeds staan de beloofde vakantiefoto,s niet op mijn blog.
Gewoon omdat ik het te druk he
b met allerlei andere zaken.
Daarbij ben ik ook nog gezegend met ischias (tjonge dat is echt niet leuk, ik kan lopen, dansen, springen geen probleem. ik kan alleen niet opstaan. En weet je hoeveel keer op een dag moet opstaan uit een stoel?
Mijn schoondochter heeft een schattig huisje gekregen vorige week, helemaal leuk. Mijn jongste zoon krijgt over 4weken de sleutel van zijn huis.  De vloeren voor zijn woning liggen bij mij in de kamer, evenals de eettafel die hij zelf gemaakt heeft. Dus het is even een drukke boel, en mijn woonkamer fungeert even als opslagplaats. Maar HET KOMT GOED EN DAN HEB IK WEER ZEEËN VAN TIJD. Tenminste als ik alles geschilderd en bekleed heb, wat ik een half jaar geleden al had moeten doen. Maar, het komt goed, echt waar, denk ik........ toch?

1 opmerking:

Blomkje en Wenje zei

komt allemaal goed....ik lig ook altijd 'achter op schema'...

Fijne zondag

Groetjes, Pietrik