Pagina's

donderdag 26 juli 2012

lieve mensen

even een berichtje tussendoor.

na ruim 4 weken in Frankrijk rond gezworven te hebben, zijn wij weer thuis. De foto,s volgen nog, maar eerst de was en het huis weer op orde krijgen. Dan ga ik de foto,s verzamelen van 4 camera,s en sorteren en uitzoeken en eventueel bewerken. Genoeg te doen nog. Ik ben op veel brocantemarkten geweest, ik hou ervan. In een oude schuur vond ik een prachtig oud Engels bureau, maar wij konden het niet meenemen. zo jammer.


Maar..... wij hebben hele lieve vrienden in Frankrijk wonen en die waren zo geweldig aardig om het bureau voor mij te gaan kopen en in december komen ze naar Nederland om het bij mij af te leveren. Waar vind je nog zulke lieve mensen, die moet je koesteren.

10 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Heerlijk is Frankrijk!
Op de brocante markten vind je nog echt van
die oude spullen ... je wordt er direct
verliefd op en dan kan je er moeilijk nog aan
weerstaan.
Nog een gezellige dag,
groetjes Valerie ♥

Home and Lifestyle zei

Vier weken Frankrijk, dat klinkt bijzonder goed. Wij zijn vorige week teruggekomen van twee weken La France, maar ik had er nog best willen blijven hoor :)! Lief dat vrienden in december het bureau voor je mee willen nemen!!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Tanja zei

Heerlijk om vier weken door te brengen in Frankrijk, heerlijke lange vakantie heb je gehad.

Ik ben zeer benieuwd naar het bureau, en lief van je vrienden om je te helpen.

Fijn weekend.
Liefs
Tanja

Gerry zei

Ja, dat zijn vrienden!
De foto's zien er al Frans uit.
Heerlijk dat je van zo'n mooie vakantie hebt kunnen genieten.
Fijne dag!

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Nou wat fijn !!!!...goede vrienden zijn zo belangrijk...welkom thuis !!!,...liefs Ria...xxx...

Marjonel M zei

Fijn dat je zo hebt kunnen genieten van je vakantie, ik ben benieuwd naar je foto's.

Groetjes, Marjonel

Marian zei

Wat ben jij een bofkont, je hebt het slechte weer hier gemist, en nu ben je terug en het is hier goed weer.
Ben ook benieuwd naar je foto's

Le Style zei

Heerlijke franse sfeer foto's ben benieuwd naar meer!
Heel lief van deze vrienden .....

Fijne nieuwe week!!

Petra zei

De eerste foto beloofd al veel goeds. Fijn dat jullie zo hebben genoten. Ik ben erg beniewd naar de foto's

Groet Petra

Lies de Goede zei

Hoi Saskia

Ik heb weer genoten van je blog, mijn complimenten.s
Sorry dat ik een tijdje niet geweest ben, maar ik kon mijn blog niet meer
terug vinden, maar ik ben er weer hoor.

groetjes
Lies