Pagina's

zondag 10 juni 2012

vakantie bleus

Ik geniet, in de zon in mijn tuintje. Relax , luie zondag, maar in mijn achterhoofd spookt het al. Nog een kleine 2 weken en dan gaan we op vakantie. Tussendoor ook nog op kamp, en loop nu al lijstjes te maken met benodigde boodschappen, niet vergeten en inpakken.
Het is ieder jaar zoooooo druk voor de vakantie en dan komt er niets uit mijn handen, en gek genoeg redden we het ieder jaar weer.
De jongens blijven thuis en mogen voor ons konijn zorgen.
ik ga op vakantie en neem mee....... pff en dit 2 weken lang.
voorlopig adem in , adem uit, relax.


geniet van deze heerlijke zondag

groetjes Saskia

13 opmerkingen:

Mooi zei

Een fijn vooruitzicht! Wij gaan ook al begin julie een weekje in NL. Kijk er naar uit.
Fijne zondag nog!
Lieve groet van Karin

Het lijstje van brocante zei

Rustig aan Sas....straks ga je al gestrest op vakantie.....dat is niet de bedoeling hoor!!!!!!
Alvast een fijne week toegewenst & lieve groetjes,
Silvia

Bonjade zei

Het beste wat je kunt doen....gewoon door ademen idd. Je moet altijd maar zo denken....wat je vergeten bent kun je kopen, op de papieren na dan......dat geeft gelijk een stukje rust en zo kun je rustig aan inpakken.

Alvast een fijne vakantie gewenst, maar dat gaat vast lukken ;)

Fijne avond

Liefs

Barbara zei

Wat een heerlijk vooruitzicht, voor ons wordt het zomer in eigen tuin met zo nu en dag een uitstapje. We zijn van de winter al vier weken op vakantie geweest. Ja Sas... gewoon door blijven ademen hoor dan breekt het lijntje niet.

Lieve groet,
B.

Marjonel M zei

Inderdaad een heerlijk vooruitzicht!
Fijne week.
Groetjes, marjonel

Saskia zei

Fijne vakantie
Groetjes Saskia

@nne zei

en nu maar aftellen! lieve groet, @nne

Els zei

Altijd leuk een vakantie in het vooruitzicht!
Geniet van de voorbereidingen :-)

Fijne week
Els

Tanja zei

Hallo Saskia, ik zag dat je een reactie hebt geplaatst bij mij. Leuk dat je even langskwam. Dat nodigt mij ook weer uit om even een kijkje bij jou te nemen. Leuke blog en ik zie dat je nog niet zo lang blogt.

Ik heb door ervaringen wijs geworden een tips en trucs blog gemaakt. Kijk daar maar eens misschien vind je er dingen die je nog niet weet. Je kunt deze blog vinden op mijn homepage rechts bovenaan staat het linkje naar mijn tips en trucs blog.
ALs je vragen hebt mag je me altijd mailen.

Ik wens je een fijne vakantie,

Lieve groet en tot ziens.
Tanja

p.s. ik ga me aanmelden als volger bij je.

Op nr.5 ♥ zei

Hoi Sasia!
Herkenbaar ;-) Maar het komt goed, iedere vakantie weer, niet dan?
Ik heb een verrassing voor je op mijn blog, kom je even kijken?
Lieve groet, Hilde

Gerry zei

ik kom via via op je blog terecht en merk dat je nog maar net bezig bent.
Ik ga je gezellig volgen!
Ik ben vanaf januari bezig en je bent van harte welkom op mijn blog!
Fijne avond Saskia!

Lieve groet,
Gerry

True Colours zei

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken, jou blog is ook erg leuk!

Fijn weekend.

bleudelavandou zei

Hallo Saskia

Is ook voor mij heel herkenbaar, vakantiestress...verschrikkelijk daarom blijf ik dit jaar gezellig thuis, af en toe wel een leuk fietstochtje, of een weekendje uit...zalig geen stress...

Bedankt dat je mijn blog gaat volgen, vind ik altijd fijn :-)

Ik word alvast volger van jouw leuke blog.

Fijn weekend.
Groetjes

Marieke