Pagina's

zaterdag 23 juni 2012

dat is afkicken...

hallo, even snel een berichtje tussendoor. Ik ben namelijk op vakantie met meneer T en Bink. Ik heb hiet geen wifi dus kan jullie verhalen niet volgen, dat is dus afkicken. Momenteel zit ik met mijn tab in een kantine waar iedereen voetbal zit te kijken. Gelukkig, even een plekje waar ik kan internetten, en natuurlijk is de batterij nu leeg. zucht. Tot overmaat van ramp kwam mijn moeder net binnen keihard via talk, zo,n 30 man heeft kennis kunnen maken met mijn moeder via de tab. ik kleur helemaal rood en dat is niet van de wijn.

pff, tot gauw

groetjes Saskia

11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Snel de tab aan de oplader plaatsen en ondertussen genieten van een fijne vakantie :)!

Lieve groet, Ingrid

Gerry zei

Geniet maar gewoon lekker van je vakantie!

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Hahahahahah!!...ja ja ja ik weet het we zijn verslaafd wij allemaal hoor....xxx..geniet !!

Elly's kleine idylle zei

Ohhhhhh......Heel herkenbaar hoor, ik zit meestal ook gelijk te kijken waar is hier in de buurt internet....ha,ha,geniet nog lekker van je vakantie en ik wens je véél plezier !!!!
groetjes...Elly.

Atelier Valerie zei

Geniet van je vakantie dat is héél belangrijk.
De rest horen we wel als je terug in blogland bent.
Groetjes, Valerie

Homemade Home zei

Ik kan me voorstellen dat je daar kan wennen!!
Bloggen is verslavend maar vakantie houden ook hi hi.
Geniet ervan nog een fijne vakantie.
Groetjes Nelly

Rarda zei

Hoi Saskia , ik ben je gaan volgen hoor. Leuke blog heb je. Groetjes Rarda.

Le Style zei

Geniet van je vakantie!


Lieve groet

Petra zei

Dank je voor je berichtje. Ik had jou blog nog nooit gezien, ik heb genoten van de mooie foto's. Groet Petra

Miranda zei

Gewoon lekker genieten van je vakantie en thuis maar weer bijlezen ;)

Groeten, Miranda

lheurebleue zei

leuk dat je volger bent geworden.
ik zie het al helemaal voor mij, jij met rood hoofd achter je luid sprekende tablet!
geniet van je vakantie!