Pagina's

donderdag 10 mei 2012

we gaan starten met de vernieuwing van de achtertuin. Dus moet ik driftig gaan nadenken wat ik nou eigenlijk wil, en ik weet het niet goed, kan nooit geen keuzes maken. De schutting staat al vast, dat wordt er één van steigerhout. De tegels weet ik ook al, alleen welke kleur? zo lastig. De volgende vraag, laat ik dezelfde tegels ook onder de veranda leggen of doe ik dat in een andere kleur. Getsie, ik weet het niet en vanmiddag gaan we ze al bestellen want volgende week komen de stratenmakers.

5 opmerkingen:

Kom Achterom zei

ooh succes! het blijft altijd moeilijk er is ook zoveel keus!
Yolanda

Marian zei

Oh ja, da's moeilijk...
De schutting klinkt wel mooi,
Succes met je tegel dillema ☺
Ben b enieuwd wat het straks geworden is...

Marjonel M zei

Lastig is dat vooral doordat er zoveel keus is, maar het zal vast wel lukken, laat je het eind resultaat zien!!!!

Lieve groet,Marjonel

Homemade Home zei

Er is teveel keus..dat is het gewoon...Succes ermee.
Fijne avond groetjes Nelly

Eefies day zei

Giethoorn uit je vorige post is zo leuk!!!
En nu de tuin in, moeilijk om keuzes te maken altijd.
Volg je hart dan komt het helemaal goed hoor!!!!

Lieve groet,
♥Eefie