Pagina's

woensdag 30 mei 2012

vandaag een beetje feest







vandaag zijn wij, Ton en ik 26 jaar getrouwd, en is meneer Ton 51 jaar geworden. Een heel klein beetje feest in Sassieshome. Een enorme bos bloemen staat op de tafel te pronken, trots stuurde meneer Ton daar vanmiddag een foto van naar mijn werk. Het is niet voor niets dat hij daar zo trots op is hoor. Vorig jaar, toen we 25 jaar getrouwd waren was hij het vergeten. vergeten nota bene, nou geloof maar dat ik hem dat niet in dank heb afgenomen. Dagenlang heb ik toen lopen mokken en pruilen, hoe kan je op je 25 ste huwelijksdag nou de bloemen vergeten. Ieder jaar krijg ik bloemen en daar ben ik heel erg blij mee, maar hij had ieder jaar mogen vergeten, maar niet onze 25 jarige. Dus deze bos bloemen roept weer even herinneringen op en ben ik weer superblij dat ze er weer staan. Vorig jaar had ik een surprise party voor hem geregeld en het was een supergezellig feest en vandaag blikken wij daar een beetje op terug, heerlijk in de tuin met op de achtergrond, voetbal, ach kleinigheidje hou je altijd. fijne avond voor iedereen. carpe diem

9 opmerkingen:

Miss M zei

Van harte Saskia! En ja, ik zie jullie overkapping ook staan. Wat is ie mooi ook zeg! En oooh, hebben jullie er een TV hangen? Hilarisch!
Dat wordt nog wat tijdens het EK ☺

Lieve groet, Marjolijn

Marjonel M zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag en Ton zijn verjaardag.
Jullie hebben daar een gezellig plekje!
Fijne week
lieve groet, marjonel

Het lijstje van brocante zei

Van harte gefeliciteerd .....dit is typisch iets voor mannen om dit te vergeten.....maar we houden van ze......en al heel lang.
Je tuin blijft een klein paradijs.......dit is toch echt genieten....van alle gemakken voorzien.....dus ook voetbal.
Met lieve groetjes,
Silvia

Barbara zei

PROFICIAT SASKIA en natuurlijk ook de felicitaties aan je wederhelft. Jah mannen... ze komen echt van Mars (hahaha), maar gelukkig heeft hij ook goede eigenschappen toch?!

Een gezellige dag gewenst. Geniet van elkaar én van voetbal natuurlijk!
Je tuin is klaar voor een feestje, ziet er super uit.

Liefs,
B.

Twinstyle zei

Gefeliciteerd! En wat ziet je tuin er prachtig uit. Echt een plek om heerlijk te genieten.

Liefs Wendy

oale zei

Van harte met je trouwdag!! Geeft niks als ze een keer wat vergeten, dan is het volgende cadeau des te groter. Mijn man was onze trouwdag en moederdag vergeten, maar ik kreeg me toch een verwenpakket vorig weekend hahaha! Groetjes Alie

Blomkje en Wenje zei

Gefeliciteerd!!!

Fijn weekend.

Groetjes, Pietrik

Nancy B. zei

Nog van harte gefeliciteerd met je trouwdag. Tja het vergeten van bloemen op de 25e jubileumdag zou ik ook niet zo leuk vinden, maar het blijven mannen he. Leuk dat je mij gaat volgen, ik ga jou ook volgen hoor.
Fijn weekend. Groetjes, Nancy

anita zei

Van Harte Gefeliciteerd met jullie Trouwdag .
gr. Anita