Pagina's

zondag 20 mei 2012

project Tuin

enige tijd geleden had ik al geschreven dat wij de tuin gingen vernieuwen en de keuzes die daarbij gemaakt moesten worden. We zijn inmiddels hard aan de slag gegaan. Allereerst moesten de coniferen eruit, en dankzij onze 2 zonen was dat zo gebeurd.

daarna moest er natuurlijk een nieuwe afscheiding komen en we kiezen voor steigerhout, lekker stoer.
Omdat ik mijn man niet zo handig inschat, durfde ik met de hulp van onze Mark het project wel aan.



daarna moest ik weer kiezen voor een kleur, ik dacht dat ik een mooie grijstint uitgekozen had, maar die werd groenig op de schutting. Die doe ik dus niet.
We kiezen voor wit.



Toen de jongens klaar waren met het spuiten van de schutting, mocht ik het resultaat komen bewonderen, de schutting vond ik prachtig, maar de kleur viel tegen. Veeeeel te wit. Gelukkig  vonden mijn zoons dat ook.


Daarna zijn we met zijn drieën de schutting gaan uitpoetsen en toen werd het toch nog prachtig. De stijl die ik wilde neerzetten.


de verlichting aangeschaft, en Ton wilde die monteren en het draadje achter de planken door laten lopen. Prima voor mij, maar Mark had daar een heel ander idee over. infrezen zodat je geen draadjes ziet lopen. Ach jongen, al dat werk voor mij hoeft dat niet hoor. Hij wilde het goed doen en heeft het gedaan, Het is super geworden, je ziet geen kabeltje lopen. Bere trots ben ik op mijn mannen.



Morgen komen de tegels, en de stratenmakers, ik kan niet wachten tot het af is. Ik ben die beachstijl al lang zat, het zit inmiddels in heel mijn huis. 4 keer per dag stofzuigen is eerder regel dan uitzondering.
wordt vervolgd.

12 opmerkingen:

petra zei

Hallo !!

Nou,dat ziet er super uit..Hihi ik moest wel lachen om je beachstijl opmerking.
Bij mij viel het kwartje vrij laat....OH ze bedoelt het zand,niet het sfeertje!! LOL!!
Ga je volgen hoor,ben heel benieuwd hoe het verder gaat worden!!

Groetjes Petra,

Homemade Home zei

Wat een werk, maar het resultaat is prachtig.
Nog even door(zand)bijten!!
Groetjes Nelly

Marjonel M zei

Wel handig als je van die handige en sterke zoons hebt, het is dan ook prachtig geworden!
Fijn dag groetjes, Marjonel

Elly's kleine idylle zei

Prachtig is je schutting zeg !!!!En wat staat het super mooi met die lampen.....Echt heel sfeervol !!!
Heel veel succes met het vervolg.
nog een fijne dag en groetjes...ELLY.

Eefies day zei

Je tuin wordt een plaatje en geen wonder dat
je al dat zand zat bent...maar wat is er een
werk verzet!!!!!
Geweldig hoor en nu de rest nog...
Succes!!!!!

♥Eefie

Barbara zei

Wat wordt er hard gewerkt bij jou in de tuin, de beloning wordt straks des te groter.

oale zei

Is super geworden en als je het allemaal zelf doet, hecht je er nog veel meer waarde aan! Zal best mooi worden. Ben dat zuigen ook zo zat. Wij hebben in de keuken witte tegels met een zwart blokje, zuigen, zuigen en nog eens zuigen, blll. Groetjes Alie

Jana zei

Beautiful bathroom and nice blog. Have a nice day.
Jana

It Is The way of life zei

Wat is die schutting mooi geworden ook met de verlichting ,wat fijn zulke harde werkmannen en ze doen het nog goed ook !
Lieve gr..ida

Marjon zei

Hallo Saskia bedankt dat je mij gaat volgen en ik heb ook meteen op jouw blog gekeken en deze is ook al zo leuk dus ik ga jouw ook volgen. Je schutting is prachtig geworden en wat een hulp van al die sterke heren......Het ziet er echt allemaal geweldig uit......lieve groet Marjon

Marjon zei

Hallo Saskia, ik kan me nu niet toevoegen bij jou als volger, probeer het andere keer opnieuw....liefs Marjon

Het lijstje van brocante zei

Dit gaat erg mooi worden.....leuk om je te volgen.....ben benieuwd naar de nieuwe foto's.
Geniet van je zonnige dag & lieve groetjes,
Silvia