Pagina's

dinsdag 8 mei 2012

HOE DOEN ZE HET?

Ik ben nu een kleine week "bezig" op blogland. De mooiste sites kom ik tegen, professionele fotografen, ervaren stylisten , noem maar op. Ik krijg er inspiratie van maar raak ook een beetje gefrustreerd. Hoe doen ze dat, hoe kan hun huis er zo perfect gestyled uitzien?
Ik heb er al een dagtaak aan om het huis opgeruimd te houden met 3 mannen en een hond in huis. pfff, komen de mannen uit hun werk staan er weer 3 paar schoenen in de gang waar je je nek over breekt. we hebben een kapstok, maar men vindt de stoel toch het meest geschikt. zo jammer. Ik bedoel, hoe moeilijk is het nou om je glas of bord in de vaatwasser te zetten. Ik ben ook de enige persoon in huis die de toiletrol kan verwisselen en ik heb er niet eens voor geleerd, knap he? Heeft mijn zoon gevoetbald, staat zijn tas in de gang te wachten (onuitgepakt) tot de volgende voetbalbeurt. De gordijnen van de slaapkamers kunnen ook alleen door mij geopend worden, en weten sommige hier in huis nog steeds niet dat ik een wasmand heb. Heeft de hond gedronken dan loopt er weer een heel waterspoor door de kamer. Ik kan nog uren door gaan, en dan zie ik de blogs en de foto,s op de sites en dan vraag ik me steeds weer af, HOE DOEN ZE HET?

8 opmerkingen:

Twinstyle zei

Hahaha, wat weet je dat grappig te verwoorden. Ik kan het me helemaal voorstellen. Al mag ik niet klagen met 'maar' 1 man in huis.

Liefs Wendy

It's me zei

S'morgens als iedereen weg is gauw foto's maken..... Hahahahahaah!!...tja ik denk dat dat het is....maar gewoon jezelf blijven met je huis en alles dat is toch het belangrijkste.......je huis is waar jij je prettig voelt of het nou netjes is of niet toch???...laat je niet gek maken door andere of mooiere huizen...helemaal niet belangrijk....jouw huis is het gezelligst want daar woon jij....toch ???...xxx...

Lenie Renes zei

Ik ben het helemaal eens met de vorige schrijfster,,het moet jou huis zijn,,en geen etalage, al hoe wel ik de huisjes van andere ook prachtig vind, moet het wel leefbaar blijfen,,groetjes mam

oale zei

Schijn bedriegt hoor. Wij zijn ook met z'n zessen thuis plus een hond plus een kat plus elke dag vrienden over de vloer, maar op de foto zie je daar niks van. Ik neem de foto's gewoon om de rommel heen hahahaha. Groetjes Alie

Saskia zei

Om de rommel heen foto,s maken uhmmmm.......ja daar kan ik wel wat mee. Bedankt voor jullie reacties

Groetjes Saskia

Marjonel M zei

Haha dat probleem ken ik , hier wordt alles opgeruimd gezogen en gedweild, hond naar buiten anders loopt hij de hele tijd voor de camera en dan proberen mooie foto's te maken .
Ik ga je volgen!

Fijne week
Groetjes, marjonel

Nelleke zei

He Saskia, niets is wat het lijkt! De manier hoe je fotografeert doet het em. Even je camera zo
schuin houden dat net die veeg op de muur buiten beeld valt. Echt, soms
herkennen mijn kinderen de foto's niet eens die ik van het huis en/of de tuin neem.
Ik ken je rommel-probleem ook. Gister verzuchtte ik tegen mijn man 'de kinderen ervaren hun
rommel gewoon niet als rommel, dat is het punt!'
Veel sterkte ermee! Hartelijke groet, Nelleke

Martine zei

hi hi lachen, want het is echt heel herkenbaar. Waarom denk je dat ik al heel lang geen blogpost geplaatst heb? Gewoon omdat ik even geen zin heb alles op te ruimen voor een goede foto. Hier ligt dus ook gewoon altijd knutselspul op tafel, vlekken van de hond op vloer en deuren enz. en ook staat er altijd wel wat op het aanrecht. De momenten van een opgeruimd huis zoals ik het wil voor een foto zijn echt met een speld te zoeken.
Ik zag net je reactie op mijn blog, ik ga je volgen hoor, helemaal leuk.
groetjes en een fijn weekend. ( en morgen genieten van moederdag, ondanks de kruimeltjes van het moederdagontbijt enz)

groetjes, Martine