Pagina's

dinsdag 1 mei 2012

blog voor beginners

Sinds een paar dagen aangestoken door het blogvirus. Ik kom op de mooiste sites en zie geweldige dingen. het doet wat met me, ik raak enthousiast en ik wil ook zo,n mooie site. Dus...... achter de computer en denken dat doe ik even. Stom, dit doe ik niet even. Allereerst doet de computer niet wat ik wil, of wij begrijpen elkaar niet (dat zou zomaar kunnen) Vervolgens wil ik steeds meer, meer foto,s bij elkaar, een lijntje hier, een streepje daar' ik ben dan de hele dag bezig en dan lukt het nog niet wat ik wil. Arghhh .... Maar ik wil het, en ik kan het. Misschien met een beetje hulp?? Dus, als er ook maar iemand is die mij een klein beetje op weg wil helpen.........ik ben je zo dankbaar.

bijvoorbaat heeeeeeel veeeeeel dank

Saskia

10 opmerkingen:

Carolien& co zei

nou helpen kan ik je niet... wel volgen en misschien raak ik ook wel geinspireerd.. door jou! succes ermee!

Kom Achterom zei

Ha Saskia,
Jij kwam even bij mij achterom, gezellig!
Ik vind dat je al een mooie basis hebt staan hoor! Maar mocht je wat willen weten wil ik mijn best wel doen hoor
om je het te vertellen alhoewel mijn blog al heel lang de zelfde lay out heeft.
Mijn mail vind je op mijn blog is misschien net zo handig anders krijg je van die lange verhalen hihi
En natuurlijk ga ik je nu eerst nog volgen!
tot zienes horens,
Yolanda

Franse Lelie zei

Als je hulp nodig hebt mag je me mailen...we zijn zo aardig in blogland:) Succes en gewoon lekker proberen, komt het vanzelf goed! Lieve groet

Saskia zei

wat een lieve mensen kom ik hier toch tegen. Hoe meer ik op de sites kijk, hoe kleiner ik wordt, wat een prachtige foto's, hele mooie sites, geweldige huizen en interieurs. Heel stoer lopen roepen, dat kan ik ook, maar daar ben ik niet meer zo zeker van. voorlopig geef ik het nog niet op en ga verder met proberen en uitvogelen.

groetjes Saskia

oale zei

Hoi, hoi, ik ben ook nog niet zo lang geleden begonnen op aanraden van mijn zoon. Hij wilde me wel helpen en dat doet hij nog steeds zo af en toe. Dus als je iets niet begrijpt, vraag het even aan iemand die een klein beetje verstand van computers heeft. Als je graag nieuwe volgers wilt, moet je af en toe eens reageren op iemands blog en je eigen blog even noemen. Zo heb ik het ook gedaan. Leuk dat je mijn volger bent geworden, ik ga jou ook volgen. Veel succes!! Alie (Huisje Weltevree)

Saskia zei

Dank je wel Alie, we doen ons best

Groetjes Saskia

Eefies day zei

Nou Saskia je bent al aardig op weg hoor, het gaat je vast wel lukken.
Ik ga je volgen, je bent welkom bij mij als je zin hebt.
Als je hulp nodig hebt, mag je mailen, mijn mailadres staat op mijn blog.

Lieve groet,
♥Eefie

Saskia zei

Dank je wel eefie, ben even druk in huis, maar ik weet je te vinden.

Groetjes Saskia

Lenie Renes zei

Hoi sas,,ik ga het proberen hoor,
Groetjes mams

Saskia zei

Zal wel goed komen dan