Pagina's

zondag 13 mei 2012

fijne moederdag


5 opmerkingen:

Lenie Renes zei

Jij ook een fijne moederdag

It's me zei

Jij ook lieverd....xxx..

Barbara zei

Hallo Saskia, ik vind het heel erg leuk dat je mijn blog gaat volgen. Natuurlijk heb ik ook een bezoekje gebracht aan SASSIES HOME, wat een gezellige blog heb je en zo gevarieerd. Ik ga je volgen. Heb je een fijne moederdag gehad?

Saskia zei

Mijn moederdag was een beetje dubbel. Ik ben verwend door man en kinderen, onze jongste zoon was jarig, en mijn vader ligt in het ziekenhuis.

Happy Living zei

Heej Hallo!

zag je als nieuwe volger op mijn blog en nieuwsgierig als ik ben moet ik dan wel even weten wie je bent en hoe je blog eruit ziet ;-)
Ziet er leuk uit! Ik ben je 25ste volger...
Ik ben alleen geen fanatieke berichtenschrijfster... ik kijk en lees met iedereen mee maar om dan ook nog eens bij iedereen een reactie achter te laten, daar heb ik geen tijd voor, dat zou fulltime blogwerk betekenen hahaha...
en hoewel het verslavend is, zeker in het begin, moet het wel leuk blijven vind ik...

Je stukje over HOE doen ze het, HILARISCH!! en zoooooooo herkenbaar voor mij...
Ik heb er op mijn blog ook al vaker iets over geschreven... wij hebben een eigen bouwbedrijf en mijn partner komt elke dag smerig thuis, na 5 jaar moet ik hem er nog aan herinneren zijn werkkleding direct bij binnenkomst uit te doen en IN de wasmand te gooien, we hebben een peuter van ruim 3 jaar in de rondte lopen die regelmatig speelgoedbommen afsteekt en we hebben een paar honden! Je begrijpt; naast mijn werk en het moederen ben ik voor mijn gevoel ALTIJD aan het huishouden en NOOIT klaar! en dan zie je inderdaad al die mooie interieurs voorbij komen, helemaal spik en spam en hoe mooi ook; jaloersmakend en frustrend soms! als ik foto's ga maken moet ik eerst opruimen en schoonmaken!

Maar goed, genoeg geklaag en over tot de orde van de dag; kind in bed voor tukkie en ik? juist. Huishouden maar weer...

Fijne dag/week en succes met de tuinverbouwing en leuk je te leren kennen!

Liefs, Debby