Pagina's

zaterdag 28 april 2012

my HOME





my home, maar het is natuurlijk ons huis. Maar mijn lust in mijn leven. Heel vaak krijg ik te horen dat in de loop der jaren mijn huis zeker 10 cm kleiner is geworden door alle verf en behang die er op is gegaan. Dat valt reuze mee hoor, kwestie van goed schuren.
Onlangs hebben we een nieuwe vloer laten plaatsen, en tijdens de koffie met een vriendin vanmiddag zei ik, het is eindelijk mijn huis aan het worden, al moeten er hier en daar nog wel wat aanpassingen gedaan worden. Maar alles op zijn tijd, meneer Ruggenberg moet eerst nog warm gestookt worden en je moet met een klein vuurtje beginnen.

We zitten weer in onze kamer, nadat we een paar dagen in de tent buiten en op de bovenverdieping geleefd hadden. Wat ben je dan blij dat je weer een huiskamer hebt.

1 opmerking:

Carolien& co zei

Nou, het ziet er weer gezellig uit! Maar dat is hetaltijd bij jou!
kus